18 listopada 2013

Nauka to zło..... Hehe :D

Hejeczka :*
Dzisiaj po powrocie ze szkoły o 14.30 wzięłam się za uczenie z Angielskiego , krótkiego tekstu na pamięć . Strasznie się denerwowałam . Ale jakoś się nauczyłam . Oczywiście pani powiedziała że mamy się podzielić w pary i na następnej lekcji czyli w środę mówić z pamięci . hehe . :D Dzisiejszy dzień uważam za udany . Uważam za udany ponieważ dostałam 5+ z Angielskiego z kartkówki mogłam dostać 6 ale mi się trochę pomerdało .  To jest straszne . A oczywiście ja z moją przyjaciółka Natalią dobrałyśmy się w parę i razem mówimy .
 I również uważam za słaby ponieważ była sprawdziano-kartkówka i ja oczywiście miałam 7 punktów na 16 możliwych . Nieźle co ????? Tylko ja tak potrafię hehe . A i jeszcze dzisiaj mieliśmy godzinę wychowawczą i ja zaczęłam temat o Mikołajka . Ale oczywiście nasza pani jak zaczęła gadać to zapomniała i wkońcu nic na ten temat nam nie powiedziała . No ale hello . Mikołajki to jest zwyczaj już od dawna . A my mieliśmy tylko w 4-tej klasie a w innych nie . To jest dla mnie chore . Coś mi się zdaje że w tym roku znowu nie będzie mikołajków . A wy będziecie losować na mikołajki ????? Sorki ale ja już spadam . Przesyłam dla was super piosenkę :) :D papapa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj