22 listopada 2013

Jejku....jak zimno :( :'(

Siemcia
Dzisiejszy dzień był w miarę udany . Tylko przyjechałam do szkoły już były pompy z przyjaciółmi i przyjaciółkami . Tylko oni potrafią mnie rozbawić . A najlepiej było jak przyleciała do mnie siostra Piotrka Kalisza i przytuliła się do mnie . I mówiła jesteś "Moja" . HEHEHEHE . Jak ja Kocham takie małe dzieci są zaczepiste . Dzisiaj dostałam z kartkówki z J.Angielskiego 4+ nawet była łatwa . Ale wiecie każdy może się pomylić . Takie życie jest . Powiem wam pewien cytat jaki mówi ciągle moja sąsiadka "Życie" . A jaaa jej tylko przytakuje . Właśnie siedzę sama w domu . Nie mam co robić . Strasznie nudam , a z racji tego że nie ma mojej mamy w domu to mogę napisać posta . Ale nie mam za bardzo o czym pisać więc spadam . Do następnego posta . Papappapa <3 :* :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj