19 listopada 2013

Dzień pełen śmiechu... :D

Hello!!
Dzisiejszy dzień był taki średni . Najgorsza była matma i historia . Z matmy pani coś gadała jak zwykle a z historii była kartkówka dostałam jak to ja (2) Kurde taka jestem zła sama na siebie i jeszcze na jedną osóbkę . A wam jak idzie w szkole ??????? Właśnie dopiero teraz mogłam napisać posta ponieważ odwiedziła mnie moja ciocia Basia i siostra Kinga . A skoro moja mama poszła z nimi bo miała zajść do mojej babci to ja wykorzystałam ten moment i pisze posta .A i jeszcze musiałam sobie dzisiaj powtórzyć z angielskiego takie 4 zdania po angielsku . Nawet łatwo się ich nauczyłam . Ale wiecie zobaczymy co będzie jutro . Czy mnie stres nie zeżre ????? Jutro się okażę . A właśnie muszę spadać ponieważ moja mama już idzie a z tej okazji że mam szlaban muszę szybko uciekać z kompa . Dołączam piosenkę na pożegnanie :*
Papapapa Kochani 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj