15 listopada 2013

Witam Was na moim blogu :D

Hej !! :D
Właśnie dzisiaj z nudów założyłam sobie bloga . Mam nadzieję że przyjmiecie mnie z przyjemnością do swojego grona hehehe . Nie no ale teraz na poważnie . Na moim blogu będę pisała : o tym co się zdarzyło w szkole , o moim spędzonym dniu tak poprostu o wszystkim i o niczym . :D Mam złą wiadomość będę pisała tylko jednego posta dziennie . No sorki nie mam czasu . SZKOŁA !!!!! Już nie wyrabiam z tą ciągłą nauką , sprawdzianami i kartkówkami . Dzisiejszy dzień był udany . Chodzi mi o przerwy i spędzanie czasu z przyjaciółkami (Natalia , Olga ) i przyjaciółmi (Piotrek.K , Patryk.B , Patryk.K ) . Kocham ich za głupotę i też za to jacy są dla mnie kochani i pomocni . Moich przyjaciół nie zastąpiła bym na nikogo innego . Jednym słowem jak z nimi jestem nie myślę o niczym . Rozśmieszają mnie nawet wtedy gdy  nie mam na to ochoty .
Są najlepsi !!!!! :D :* <3             
                                                                               Do zobaczenia :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj