17 listopada 2013

Strasznie nudna niedziela.... :)


Siemaneczko kochani !!!!
Jak tam u was mija dzisiejszy dzień ?????? U mnie jest bardzo nudny po prostu nie mam co robić..... Dzisiaj nie pojechałam do kościoła bo się nie wyrobiliśmy , ale chyba pojedziemy na 5.00 . Niestety mama mi kazała odrobić lekcje a mi się tak nie chciało . Najgorsze jest jutro bo trzeba iść do szkoły . Może pani odda sprawdziano-kartkówki nie wiem jak mi poszedł ale tak średnio , i jeszcze jutro jest kartkówka z J.Angielskiego z 15 słówek . Na szczęście umiem te słówka . Ale dobra skończmy temat tej szkoły . Dzisiaj na dworze nie jest tak zimno ale już niedługo spadnie śnieg . Bardzo się z tego cieszę . Kończę posta i dołączam do niego moje zdjęcie i piosenkę : 


          







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj