17 listopada 2013

Co jest ważne w życiu każdego człowieka.... ?????

  Hejeczka !!!
Dzisiaj postanowiłam wam troszeczkę opowiedzieć o ważnych rolach w życiu człowieka . To tak najważniejsze w życiu człowieka jest oczywiście rodzina , przyjaciele i zdrowie . Właśnie nawiązując do przyjaźni , to niektórzy uważają że przyjaźń damsko-męska nie istnieje . Ja osobiście uważam że istnieje ale czasem dochodzi również do takich przypadków że jedna osoba w drugiej się zakocha i wtedy mówimy że "Przyjaźń przerodziła się w miłość" i tak przeważnie jest . Przyjaźń damsko-męska istnieje jeżeli jedna i druga strona uważają się za przyjaciół i nic więcej . Ale zależy jakich przyjaciół bo mamy przyjaciół od serca i przyjaciół fałszywych . Moim zdaniem po co fałszywi przyjaciele wchodzą z butami do naszego życia i rujnują to poukładane życie . Ja mam dwie przyjaciółki takie od serca którym mogę powierzyć wszystkie sekrety , mogę się wyżalić i czasem jak jest potrzeba wspierania ich w trudnych chwilach . A tymi przyjaciółkami są : Natalia Dybka : http://slodkiesloneczko.blogspot.com/   i Oliwia Luberadzka : http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/   Zachęcam do obserwowania i częstego odwiedzania ich blogów . A również mam takiego przyjaciela , to jest przyjaźń damsko-męska . Mogę mu się zawsze zwierzyć , zawsze na niego liczyć w każdej sytuacji . Przyjaciele są dla mnie największym skarbem jaki mogłabym mieć . Pamiętajcie !!!!!!!! Prawdziwi przyjaciele nie zostawią nas w trudnych dla nas chwilach , a fałszywi uciekną jeśli zrobimy coś głupiego  . Pozdrawiam , ale muszę już spadać , dodaję zdjęcie jesienne :D Papappaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj