17 listopada 2013

Czas poświęcony nauce i..... :D

Dzisiejszy wolny czas poświęciłam nauce na Angielski . Ponieważ mam jutro kartkówkę z 15 słówek , wiem że pisałam podobnie w poprzednim poście ale to nic . Strasznie ciężko mi wchodziły te słówka do głowy ale jakoś weszły . Właśnie niedawno gdzieś około 30 min. temu wróciłam od cioci i babci . U cioci byłam na początku ale tak się zdenerwowałam na maksa . Na mój powalony telefon , bo wogóle nie łapał zasięgu . A ja pisałam z Piotrkiem . Niestety niemogłam z nim pisać więc nie pisałam . :(  U babci byłam przez jakąś godzinę . Zjadłam kawałek torta . Wiecie jaki był przepyszny . Moja babcia zrobiła tego torta tak bez okazji , tak zrobiła bo jej się nie chciało robić ciasta hehehe . Ja z tymi ludźmi nie wyrabiam . Przed chwilą wypiłam Kakałko . Takie cieplutki , uwielbiam i KOFFFAM kakałko . Jest taka piosenka kakao , którą wyślę pod koniec posta . A teraz strasznie się nudzę . Ciągle myślę o dyskotece która będzie we wtorek 19 listopada od 16:00 do 19:00 . Będzie super bo będzie już ciemno i będzie chociaż światła widać a tak to była sorki że tak brzydko powiem ale "Dupa" . Mój strój leży w szafie już od ponad 2 tygodni , ciągle go zmieniałam ale w końcu i tak postawiłam na tym pierwszym . Hehehe ja często zmieniam zdanie . A teraz trzeba wejść na Aska.fm i odpowiedzieć na kilka pytanek . Jeśli chcesz to pytaj mnie na moim asku na temat mojego bloga i nie tylko . Oto link do mojego bloga :  http://ask.fm/Kinga123s . Pytajcie z chęcią odpowiem . Czekam na wasze pytanka . Jak obiecałam daje piosenkę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj