23 listopada 2013

Nudny weekendzik... + cytacik

Hej wiecie jak dzisiaj się strasznie nudzę . ???? Wy też tak macie ????? W poniedziałek jak wszyscy przyniosą zgody to będziemy losować na mikołajki . Jestem ciekawa kogo wylosuję . Chciałabym mieć dziewczynę na mikołajki bo chłopaka to nie bo nie będę wiedziała co mu kupić . A moim zdaniem to jest chore zgody na mikołajki . Mój brat nigdy nie miał . Ale my mamy taką wychowawczynię że normalnie szok !!!!!!!. A jak jestem przy temacie mikołajek to w poniedziałek ma padać śnieg . Zawsze narzekam że jest zimno ale lofffciam śnieg . Bo jest taki miły czas i klimacik . Bardzo lubię święta . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mam dla was pewien zaczepisty cytat . Z góry przepraszam za to że piszę takie krótkie posty ale jakoś nie mam weny twórczej . Niestety !!!!!!!!! Tak bywa . Kocham was papapapa :*  ♥

A o to ten cytat :

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj