16 listopada 2013

Coraz zimniej..... :'(

Hej !!!!
Jejku dzisiaj rano o 7.00 było -3* C . Teraz już tak niestety będzie . Czy tylko mi jest tak zimno ????? Ja nie lubię zmarznąć ale lubię jak pada śnieg . Wtedy jest taki fajny klimat , taki już świąteczny . A jak już jestem przy temacie Świąt Bożego Narodzenia to nie mogę się już ich doczekać . Co byście chcieli dostać pod choinkę ???? . Ja jeszcze nie wiem ale myślę nad kamerką internetową . Ta rzecz chociaż mi się przyda . No sory bardzo to przecież sobie nie kupię lalki Barbie i Kena bo ja już z nich wyrosłam . W święta nie chodzi tylko o to aby dostawać prezenty ale również o to że spotykamy się wszyscy w gronie rodzinki i spędzamy z nimi większość czasu . A co mnie najbardziej cieszy ????? Że jest ponad 2 tygodnie nie chodzenia do szkoły :D xD .....  Dobra ja spadam bo nie mam o czym pisać . Dołączam do tego posta zestaw ubranek na jesień . Jak się spodoba proszę o komentowanie ..   

          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj