15 grudnia 2013

Zmiany na blogu... :D Myślę , że się wam spodobają . Piszcie w komentarzach :***

 Hej przepraszam was bardzo za to że tak długo nie pisałam ale no wiecie szkoła , nauka , sprzątanie domu na święta nie wyrobiłam się . Myślę , że mi wybaczycie . Dzisiaj postanowiłam wprowadzić kilka zmian na moim blogu . Co o nim sądzicie piszcie w komentarzach . Opowiem wam tak krótko o wczorajszym dniu i troszeczkę o dzisiejszym czyli (Sobota i Niedziela) . W Sobotę jak zwykle moi rodzice pojechali do pracy byłam sama w domu z moim bratem . I musiałam sprzątać dom , odkurzać , wycierać kurzę itp. Ale szybko się uwinęłam . A tak ogółem to wczorajszy dzień zleciał mi bardzo szybko . Ale również nie mówię że się wcale nie nudziłam . Bo bym was okłamała . Były straszne nudy i dużo śmiechu . Dzisiaj (Niedziela) tak naprawdę to mi się strasznie nudzi i postanowiłam napisać posta . A do tego postanowiłam po Świętach do każdego posta dodawać piosenkę . Co o tym sądzicie ???? . Ale oczywiście piosenkę w moim wykonaniu . Jak wam się podoba ten pomysł ??? Piszcie w komentarzach . Ale jeszcze nie wiem czy zrealizuję ten pomysł bo ja mam bardzo dużo pomysłów . Dobra kończę tego posta dodaje piosenki takie świąteczne żeby był już taki klimacik . Pa :**********
To są moje ulubione dwie takie jakby kolędy a równocześnie piosenki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj