23 grudnia 2013

Już jutro Święta , a śniegu ciągle nie widać !!! :'(

Hej ! Już jutro Święta nie mogę się doczekać . Wy macie podobnie ??? Bardzo lubię ten okres świąteczny nie tylko z powodu tego że dostajemy prezenty ale również z tego że możemy spędzić czas w gronie rodziny i znajomych . Ale jakie to święta bez śniegu ? No może jakieś są ale wiecie najfajniej jest jak już spadnie ten śnieg i jak się ubierze choinkę to już taki klimacik . A wy jak spędzacie święta ? Ja święta spędzę u babci ale tam nie mieszka tylko moja babcia lecz również tam mieszka mój dziadek , ciocia i mój brat cioteczny . Bardzo lubię z nimi spędzać czas . Chociaż nie lubię jak mnie brat cioteczny dziuga w plecy i brzuch .  NIENAWIDZĘ TEGO ale da się wytrzymać . W dzisiejszym poście pojawi się (świąteczna piosenka lub kolęda , cytat i może piosenka mojego wykonania lecz nic nie obiecuję ) . Teraz jakoś mnie w tym świątecznym czasie naleciało na słuchanie kolęd i świątecznych piosenek LUBIĘ TO ! . Lubicie słuchać takie kolędy i piosenki ? . Dobrze pora na to co wam dzisiaj obiecałam . Życzenia napiszę wam dzisiaj wieczorkiem lub jutro rano . Pa Miśki :***
Cytacik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj