22 grudnia 2013

Zakupy ! Choróbsko ! Sprzątanie !...

Hejka !!! Przepraszam Was kochani ale nie mogłam pisać postów przez te parę dni z powodów :
-Musiałam sprzątać w domu
-Złapało mnie jakieś choróbsko
Jejciu dzisiaj czuję Się troszeczkę lepiej ale nie tak fantastycznie więc postanowiłam napisać posta . Napiszę Wam co dzisiaj pojawi się w tym poście pod koniec (zdjęcie choinki ) następnie dodam jakąś stylizację związaną z porą roku bez śniegu (ZIMĄ) i cytat . Miśki nie będę wam dzisiaj słała życzeń ponieważ napiszę Wam je we wtorek (ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA) i wyślę focie prezentów które dostanę . Oglądaliście dzisiejszy mecz kobiet w piłkę ręczną z Danią ???? Ja oglądałam jejku przegrały starcie o brąz . Ale mówi się trudny ale i tak są w 4 najlepszych drużyn na świecie . Dobra pora na te focie które obiecałam :D Papapapa Mordy :D :**********


Stylizacja :****
Cytat <3
Choinka :D :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj