6 grudnia 2013

Śnieżek :*

 Hej :D  Właśnie dzisiaj spadł śnieg . Tak naprawdę to jest pierwszy śnieg w takiej ilości . Ale ja osobiście bardzo się z tego cieszę tylko nie potrzebny ten śnieg ale ok . Dzisiaj na 1 lekcji mieliśmy klasowe mikołajki wy też tak macie ???? . Wszyscy położyli prezenty na biurku pani i przewodnicząca klasy czyli Wiktoria rozdawała te prezenty . Ja wylosowałam Patrycję Misterek a mnie wylosowała Natalia Wieszczyk . Dostałam perfumy (dezodorant ) i żel do kąpieli . Cieszę się bo to są rzeczy Adidasa . Original hahahaha . A z moją przyjaciółką Natalią KLIK  byłyśmy takie podekscytowane że normalnie szok . Moja przyjaciółeczka Oliwia KLIK :D  obiecała mi że mi wyślę piosenkę w przyszłym czasie . Ale wyślę mi jak ona śpiewa . A ostrzegam śpiewam bardzo czysto i ładnie . Dobrze ja już spadam zostawiam wam piosenkę i uciekam paapap :D


2 komentarze:

  1. Jaka szkoda,że już nie chodzę do szkoły:P to był zawsze taki miły zwyczaj...ale po za takimi dniami już do szkoły bym nie wróciła haha:P te sprawdziany i kartkowki feee!!!
    To gratuluje udanyc Mikołajek:)Oczywiście obserwuje i zapraszam tez do siebie:
    Kissiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja z chęcią też bym już nie chodziła ale muszę . No weź one mnie przerażają a z matmy mamy co lekcje kartkówkę . Dziękuje to weź zostań obserwatorem bo chyba nie kliknęłaś żebyś była moim obserwatorem . Oczywiście zajrzę do cb . :D

      Usuń

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj