4 grudnia 2013

Straszne rozczarowanie i złość... :( :'(

 Hej dzisiaj miałam mieć zawody ale oczywiście (jak to zawsze jest w naszej szkole) coś się stało z mamą naszej pani trener . I niestety nie było jej i niestety nie pojechaliśmy na zawody . Trener chłopaków chciał nas wziąć pod swoją opiekę ale oczywiście mądra dyrektorka się nie zgodziła . No bo po co ???? To było straszne rozczarowanie że nie jedziemy a złość na dyrę . To dopiero pierwszy raz się dostaliśmy a tu nie pojechaliśmy . Ale chociaż chłopaki jutro pojadą i może wygrają to dla nas . Życzę im tego bardzo serdecznie . Ale ja już kończę posta bo muszę iść odrobić lekcje  :( Ta szkoła !!!!!!! . Pa :*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj