2 grudnia 2013

Jutrzejszy dzień.... :D

 Hej :D

Co tam u was słychać ???? U mnie wszystko w porządku . Jutro czekają nas zawody powiatowe w Miedznej . Jejku jak ja się stresuje że normalnie nie macie o tym pojęcia . Ale podobno tam ma być aż 7 drużyn nie licząc oczywiście nas z nami 8 . Więc nie wiem jak to wyjdzie . Mam nadzieję że dobrze . Chłopaki powiatowe mają w czwartek . Ale tak głupio jest bo w ogóle nie będziemy mieli wspaniałego dopingu przez nich i tak samo oni przez nas . Ale powiedzieli że będą trzymać za nas kciuki . A jeszcze wracam i mówię że ominie nas sprawdzian z historii . Super bo ja się w ogóle nie uczyłam bo po prostu nie miałam czasu . Jeszcze bierzemy tylko 2 ostatnie lekcje czyli W-D-R i W-F . Fajne lekcje prawda ???? Mi się osobiście podobają . Jutro po zawodach dam wam znać jak nam poszło oczywiście jeśli będę miała siły na to ale uważam że nie . No i przepraszam was bardzo serdecznie ale już niestety muszę kończyć ponieważ muszę się ogarnąć trochę i obejrzeć mój serial . Trzymajcie za nas kciuki . Papapapapapapapapapapapapapapapapapapa :***** , dołączam obrazek . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj