8 lutego 2014

Jeszcze tydzień i ferie... :D

Hej ! Chciałabym Wam w dzisiejszym poście opowiedzieć co działo się przez ten tydzień mojej nieobecności na blogu . Było strasznie ciężko : Kartkówki (chyba z 3) i sprawdzian z przyrody !! . Z jednej kartkówki z matematyki dostałam 5 . A ze sprawdzianu z przyrody 3 . Oj nawet dobrze poszło ale no wiecie trudny był !!! . A teraz Wam w skrócie opowiem co będzie się działo w przyszłym tygodniu . W poniedziałek mamy szkolną wycieczkę najpierw jedziemy na lodowisko do Mińska Mazowieckiego na 2 godz. a potem do Warszawy do Targówka do kina na film "Kraina lodu" czy coś takiego nie pamiętam za bardzo . W czwartek zawody dla podstawówki w Łochowie w siatkówkę ale nie wiadomo czy pojedziemy bo z naszej klasy z 5 dziewczyn tylko się nadaje !!! . ALE TRZEBA BYĆ DOBREJ MYŚLI . Dzisiaj z samego rana miałam kłótnie z pewną osobą z grona najlepszych przyjacieli . Ale nie chcę mi się tłumaczyć o co poszło . Do dzisiejszego posta dodam kilka pytań na które odpowiem . Ale to nie teraz. Tak sobie siedzę i słucham fajnej piosenki . Tej która pojawiła się na górze . I postanowiłam napisać posta . Ale z drugiej strony przepraszam was bardzo że nie pisałam ale nie miałam weny do pisania . Byłam trochę smutna !!!!!! . Myślę , że mi to wybaczycie . Teraz dodam te obiecane pytania i odpowiem na nie jednym słowem :D
 Pytanka ♥
1.Jak długo prowadzisz bloga? - Około roku ♥
2.Czy twoje marzenia się spełniają? - Tak
3.Twoje włosy ? - Kręcone 
4.Przyjaciele ? - Kochani ♥♥
5.Gdzie jest twój telefon ? - Obok 
6.Czego teraz słuchasz ? - Piosenki 
7.Twoja przyjaciółka ? - Zboczona 
8.Twój zwierzak ? - Słodziutki 
9.Co teraz robisz ? - Pisze 
10.Twoje wakacje - Świetne 
To na tyle . Dodam jeszcze cytat i uciekam . Pa :***** <3
Cytat :
  

5 komentarzy:

  1. Szybciutko Ci zleci ten tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do udziału w konkursie, szczegóły na blogu :*

    http://vejra.blogspot.com/2014/02/konkurs.html

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie prowadzisz bloga :) Miło się go czyta

    OdpowiedzUsuń

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj