23 lutego 2014

Nudyyy w ferie...

Hej :D . Na początku posta chciałabym Was gorąco pozdrowić i przeprosić za moją nieobecność . Ale wynagrodzę wam to codziennymi postami . Również chciałabym podziękować Małgorzacie o to jej blog KLIK za zrobienie wspaniałego designu na mojego bloga . Dziękuję Ci bardzo .  A wy co sądzicie na temat tego bloga ? . Odpowiedzi piszcie w komentarzach .W dzisiejszym poście pojawią się moje inspiracje ! . No a więc , co jeszcze ciekawego wam powiedzieć ? No już chyba nic . Tylko wspomnę że został mi jeszcze tydzień ferii jak to szybko leci . Dobrze nie będę przedłużać oto moje inspiracje :










I co sądzicie o moich inspiracjach modowych ? . Piszcie w komentarzach . Pa :****

2 komentarze:

  1. Świetne inspiracje. Najbardziej podoba mi się sukienka z pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, zazdroszczę ferii!

    OdpowiedzUsuń

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj