14 lutego 2014

WALENTYNKI ♥♥♥

                                                           Siemaneczko :*
Przepraszam Was że napisałam tak późno posta ale była u mnie rodzinka i nie mogłam wcześniej . Ale teraz nie o tym . Wczoraj byłyśmy (dziewczyny) na zawodach w siatkówkę . No i z czego jestem bardzo zadowolona zajęłyśmy 2 miejsce na 4 możliwe . Ale jestem jeszcze bardziej zadowolona z tego że pani trener powiedziała dzisiaj takie słowa "My wygrałyśmy dzięki Kindze..." . Jestem z siebie bardzo zadowolona i z dziewczyn które również grały też  . I już po feriach a dokładniej 4 marca (we wtorek) jedziemy na powiat do Węgrowa . Jeszcze tam nie byłam ale pojedziemy zobaczymy . A do tego z okazji tego że dzisiaj są Walentynki postanowiłam wam złożyć najserdeczniejsze życzenia :D

Dziś zakochani święto swoje mają,
dzisiaj moc życzeń sobie składają.
Ja też chciałbym życzyć Wam,
byście zapomniały co to łzy.
By każdy dzionek życia Waszego
był lepszy od dnia poprzedniego.
By szczęścia Was nie opuściło,
  

I by nic Was w życiu nie zmartwiło .  
 Ile dostaliście walentynek ? . Ja osobiście nie chwaląc się dostałam 4 . Ale w tym święcie nie liczy się to ile się dostało np.walentynek tylko to z kim się to święto spędza . Ja spędzam właśnie przed komputerem , pisząc posta i popijając cieplutką herbatkę . A wy jak spędzacie to święto ? (Piszcie w komentarzach) .
Niestety kończę już mogę posta ale obiecuję że jeszcze w tym tygodniu pojawi się następny . Na koniec wrzucę kilka zdjęć z zawodów i niespodziankę .



 I TERAZ OTO DLA WAS NIESPODZIANKA CZYLI "CYTAT" . Najlepszego z okazji walentynek . ♥♥♥ .
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj