30 stycznia 2014

Przepraszam Was bardzo... :'(

Hejka
Dzisiaj na samym początku posta postanowiłam Was przeprosić za moją tygodniową nieobecność no ale słuchajcie dzisiaj miałam ważny sprawdzian z przyrody !!!!! Wczoraj miałam zawody i byłam padnięta !!!
Myślę , że mi to wybaczycie !!! A tak wracając do wczorajszego dnia to był całkiem spoko z początku . Pojechaliśmy dziewczyny i chłopaki z naszymi trenerami na zawody w Unihokeja . W pierwszym meczu graliśmy z Łochowem nr.3 i wygrałyśmy 2:0 . Następny mecz grałyśmy z Ostrówkiem i był taki wynik 2:1 . Potem grałyśmy z Gwizdałami i było 0:0 . I strzelaliśmy 3 karne . No to z tych 3 karnych trafiłyśmy tylko 1 !!!! . I przegrałyśmy ale i tak miałyśmy 3 miejsce na 5 . A chłopaki mieli 4 na 5 . Ale trudno się mówi raz się wygrywa raz przegrywa !!!! . Ale cieszę się bo już 13 lutego będą zawody w siatkówkę . A w nią jestem na prawdę bardzo dobra . Nie chcę się chwalić !!! Ale pani nam powiedziała że jak się nie będziemy nadawać to otwarcie nie pojedziemy !!! . A ja chcę jechać bo to już ostatnie zawody w tym roku !!! . Dobra zmieniam temat opowiem Wam krótko o tym ostatnim tygodniu . Poniedziałek był jednym słowem "do d**y" . Poniedziałki zawsze takie są . Wtorek był już lepszy a to przez to że mieliśmy 2 wf-y . A środa na to zawody . Dzisiejszy dzień był nawet spoko nie licząc matmy i sprawdzianu z przyrody . Który poszedł mi kiepsko . Znaczy napisałam wszystko oprócz 2 zadań . Myślę , że 3 będzie . Trzymajcie za mnie kciuki . Dobra ja już kończę powoli tego posta ale nie martwcie się bo w sobotę albo niedzielę napiszę kolejnego posta . Na razie papapapapappapapapapapapa :**** ♥♥♥♥♥
 Cytaty : ♥♥





4 komentarze:

  1. nie zawsze się wygrywa ;)
    ja jeździłam na zawody tylko w V i VI klasie w siatkówkę i koszykówkę, poza tym jestem totalną ofermą w sporcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten ostatni obrazek!
    http://blondieslifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodki psiak, chętenie bym go przytuliła :) pozdrawiam i zapraszam ponownie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka,zostałaś przeze mnie mianowana do LBA z jednego prostego powodu-masz świetnego bloga :) Szczegóły u mnie na blogu, http://patrzacoptymistycznie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj