1 marca 2014

Zaczyna się szkoła... :(

Hej !
Dzisiejszy dzień był całkiem spoko . Chociaż było troszeczkę nudno i trzeba było sprzątać !!! . Zbytnio nie lubię sobót ale no jak już są no to trzeba korzystać ze spotykania się ze znajomymi , ogólnie na dobrej zabawie i słuchaniu fajnej muzyki . Dobrze ale nie chcę was już zanudzać moimi dziennymi zdarzeniami . W dzisiejszym poście napiszę wam kilka śmiesznych kawałów z internetu . Myślę , że wam się spodobają ! . No to już nie mam o czym pisać więc zaczynam od pierwszego kawału : 


  

Hahahahahahahahahahaha !
No to na tyyle ! . Czasami lubię sobie posiedzieć i poczytać kawały gdy jestem smutna lub doskwiera mi nuda ! . Mam nadzieję , że wam też się spodobają ! .
Ja już uciekam i (PROSZĘ WAS ABYŚCIE MI DAWALI POMYSŁY NA KOLEJNE POSTY BO MI JUŻ SIĘ ONE KOŃCZĄ) !!!. Papapapapapa :D
I na koniec polecam konkurs Vejry na facebooku !
 

1 komentarz:

  1. o kochana bardzo dziękuję za reklamę :**
    konkurs pod linkiem :
    https://www.facebook.com/Vejrablogspotcom/photos/a.176623355851255.1073741828.167909010056023/246201005560156/?type=1&comment_id=385818&offset=0&total_comments=78&ref=notif&notif_t=photo_comment

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj