8 marca 2014

Wkońcu powiat :D :D :D ♥♥♥ :*

Hej mordy :*
Co tam u was słychać ? U mnie wszystko dobrze tylko są straszne nudyyy . Na samym początku chcę was przeprosić za to że przez kilka dni nie pisałam postów na ale nie po prostu nie wystarczało mi czasu żeby tutaj dla was coś napisać . Myślę , że mi to wybaczycie :* . Również chcę się z wami podzielić bardzo ciekawą wiadomością ! .Jak już wspominałam kilka postów temu pojechaliśmy na powiat w siatkówkę do Węgrowa. Z samego początku było kiepsko bo już od razu po przyjechaniu mieliśmy chwilę przerwy i potem zaczęłyśmy grać z Węgrowem . Nie miałyśmy z nimi szans . No bo dowiedziałam się od naszego (znaczy chłopaków) trenera p.Burzyńskiego że Węgrów już zaczyna grać w Siatkówkę jak skończy 7 lat . Więc nie mieliśmy z nimi za wiele szans . Następnie graliśmy z Łochowem 3 i wygrałyśmy . Bardzo się z tego cieszyłyśmy bo jeszcze nigdy na żadnych zawodach nie udało nam się z nimi wygrać ! . Na samym końcu grałyśmy z Miedzną ! . I również wygrałyśmy !!! . Jestem z nas wszystkich zadowolona a najbardziej z tego że zajęłyśmy 2 miejsce , dostałyśmy puchar i dyplom . I do tego wszystkiego ja odbierałam i puchar i dyplom . Jeszcze mamy kolejny powód do radości że jedziemy dalej na Region . Tylko jeszcze nie wiemy gdzie ? i kiedy ? ! . W tym jest problem . Bo nasza pani trener podawała nam stronkę w której możemy to sprawdzić ale oczywiście z moim szczęściem zapomniałam nazwy tej stronki ! . Dobrze ja już powoli kończę tego posta bo się troszeczkę rozpisałam dodaje zdjęcia i uciekam !!!! 



Papapapapa :* :* :* :* :* ♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj