18 marca 2014

Post tematyczny ♥ Czy uważacie, że przyjaźń jest potrzebna?

  Hej kochane <3
Jak mijają dni w szkole ? U mnie całkiem spoko , chociaż czasami niektórzy nauczyciele mnie troszeczkę denerwują (ale to taki maleńki szczegół) ! . Dziękuję Wam bardzo za taki wzrost odwiedzin i komentarzy na moim blogu !!! Jestem Wam za to bardzo wdzięczna ! A najbardziej dziękuję Wam za to że odciągnęłyście mnie od tego "teraz uważanego przeze mnie" głupiego pomysłu z usunięciem bloga . Zdałam sobie sprawę że nie potrafiłabym funkcjonować bez niego i bez was kochanych czytelniczek . Najbardziej cieszy mnie to jak mile komentujecie mojego bloga . Bardzo dużo mi to sprawia przyjemności i teraz specjalnie dla Was (jako podziękowanie) będę pisała  notki 2-3 razy w tygodniu a może czasami jak mi się uda to więcej razy . No a teraz przejdźmy do tematu notki . Czyli mianowicie "Czy uważacie, że przyjaźń jest potrzebna?" . No to ja Wam odpowiem . Dla mnie przyjaźń jest bardzo ale to bardzo potrzebna . Pomimo wielu kłótni z najbliższymi przyjaciółmi dalej umiemy sobie wybaczać i funkcjonować normalnie , chociaż czasem mam ich dość - umieją mnie rozbawić gdy jestem smutna . A tak ogólnie to oni nie pozwalają mi być smutną !!! :D . Przyjaźń - to bardzo silna więź dwóch osób , które umieją sobie wybaczać , mówić prawdę i co najważniejsze nie oszukiwać się . Moim zdaniem przyjaźń to jest coś takiego bez czego nie potrafiłabym żyć ! . KOCHAM ICH i tyle ! Przyjaźń w moim życiu jest czymś bardzo ale to bardzo ważnym ! Niestety muszę już kończyć posta ale dodaje zdjęcia i uciekam . Papapapa <3 <3 <3 :* :* :*  





A wam jak się układa z przyjaciółmi ? A czy waszym zdaniem przyjaźń jest potrzebna ? I co dla was znaczy słowo "przyjaźń" ? ODPOWIADAJCIE W KOMENTARZACH !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj