20 kwietnia 2015

Chora... ;(

Hej ;*
Dzisiejszy post wyszedł tak spontanicznie ponieważ siedzę w domu i nie poszłam do szkoły bo jestem chora! Mama mówiła : "Kinga, ubieraj się a nie w krótkim rękawku chodzisz po dworze!!!" - mówiła ale oczywiście ja nie słuchałam. No i teraz się męczę : mam strasznie męczący i duszący kaszel, katar no i jeszcze wiele, wiele innych. Postanowiłam, że z racji tego, że siedzę, słucham muzyki i nic nie robię napisze posta.
 
 Pusia - mój kochany piesek ma sparaliżowane tylne łapki. Porusza się tylko na przednich. :( :'( Nie ma co przepłakałam kilka dni i się ogarnęłam. Stwierdziłam, że z mamą ogarniemy jej jakiś specjalny wózeczek i będzie sobie biegała i wgl. tak jak dawniej. Bardzo ją kocham i nie pozwolę jej uspać!!! ♥♥♥
 
 
W piątek (11 kwietnia) i w piątek (18 kwietnia) wybrałam się z bratem na sesje zdjęciowe. To była taka optymistyczna sesja z uśmiechem na twarzy. Oto jej efekty :
 


 





 
 
 NA SAMYM KOŃCU, CHCIAŁABYM WAS BARDZO, BARDZO, BARDZO PRZEPROSIĆ ZA TO, ŻE TYLE CZASU NIE NAPISAŁAM NIC NA BLOGU ALE NIESTETY SZKOŁA ROBI SWOJE. PRZEZ TYDZIEŃ MIAŁAM 4 SPRAWDZIANY I 2 KARTKÓWKI WIĘC WIECIE NIE BYŁO CZASU!!! ♥♥♥

Na dzisiaj to już wszystko! ;) 
Jak Wam się podobają zdjęcia? Które waszym zdaniem jest najładniejsze? ♥
Do następnego! *.* 

15 komentarzy:

  1. dużo zdrówka życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka dla Ciebie i pieska! ,a fotki wszystkie bardzo ładne, buziaki!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super brata jak zabiera Cię na sesje ! :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia;) obserwuje i zapraszam do mnie:)

    www.mineralnyswiatkasi.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne,gęste włosy :) Obserwuję ,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !!!
    Obserwacja ?
    zapraszam do mnie :)
    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne <3
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia i zdrówka życzę ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zycze powrotu do zdrowia! Piekne zdjecia :)
    Biedny psiaczek...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochany piesek! Nie ma co się przejmować tylko wziąć się w garść i mimo wszystkiego nadal starać się, aby zapewnić mu jak najlepsze życie :) Ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj