14 października 2014

Jesień ;)

Hej kochane ;*
Dzisiaj przygotowałam dla was posta na temat jesieni, tak wiem, że strasznie późno no ale cóż wcześniej nie miałam czasu - sprawdziany, kartkówki i tak dalej...
Na początku przepraszam Was, że nie pisałam przez 2 tygodnie ale niestety nie mogłam bo nie miałam czasu...Mam nadzieję, że mi to wybaczycie...ale postaram się pisać częściej!
Wracając, jesień to fajna pora roku, bo można sobie poleżeć wieczorkami pod kocem z kubkiem herbaty lub kakao i czytać jakąś książkę...Ale z drugiej strony jej nie lubię bo jest już strasznie zimno...i już 17-18 jest ciemno ;( Ale nie będę was zanudzać...zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć jesiennych :




W drugiej części postu przygotowałam dla Was zdjęcia ;D 
Tak wiem, że na moim blogu jest bardzo dużo zdjęć no ale po prostu jestem bardzo fotogeniczna i lubię zdjęcia ;D 
Zapraszam do oglądania ;* 




 Mam nadzieję, że was nie zanudziłam ;D 
Na dzisiaj to już wszystko, bo muszę jeszcze wyciąć jakieś literki dla p.Siwek bo mi kazała na jutro do szkoły i muszę odrobić lekcje ;/ 
Do następnego ;* 
Kocham Was ♥


33 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię jesień, to idealny czas na odpoczynek ! No i te zime spacery<3
    Cudowne zdjęcia, z pieskiem najlepsze <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień jest piękna, ale ja za nią nie przepadam.. Takie ponure dni.. ;c
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Zapraszam:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna wiewiórka! Jestem pod wrażeniem ze udalo Ci się zrobić takie zdjęcie:)
    BLOG | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjecia i piesio!
    zapraszam na rozdanie kardiganow :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, śliczny piesek ! :D

    Zapraszam do mnie może ci się spodoba. this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjecia ! :)
    Mogabys poklikać w kliki w moim ostatnim poście? Chętnie się jakoś zrewanżuję.
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam jesień, tylko szkoda, że wtedy tyle choruję.. Ładne zdjęcia
    I kochanego masz pieska :)

    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdanie:) http://worldpinklipstick.blogspot.com/2014/10/rozdanie-moje-panie-vol-1.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację jesteś bardzo fotogeniczna! ;)
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia, ogólne świetny blog :)

    Obesrwuję, liczę na rewanż :*
    http://indivv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia i śliczny piesech..
    hm...

    http://przemyslenia-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiewióra;33
    Zapraszam do siebie;*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! :) Przesłodkiego masz psiaka! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne jesienne zdjęcia!! :) To z kasztanem świetne, o wiewiórce już nie wspominając! wiewiórka jest przeurocza :)
    Śliczną koszulę masz na sobie :). Bardzo fajny blog. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię jesień. Ładne zdjęcia
    Obserwuję i liczę na rewanżyk

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! :)
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny blog, i post także fajny:*
    Co powiesz na obserwację za obserwację?:)
    Już zaobserwowałam:) domini45.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaobserwowałam:)
    Fajny blog i post:*
    Zapraszam do mnie ps: zaobserwuj mnie:) domini45.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjecia *.*
    Czekam na kolejny post i zostawiam obserwacje - liczę na rewanż
    mój blog --- > klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! :>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super fotki :))
    zapraszam http://zuzanna-ratajczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz talent do blogowania, fotografowania i modelingu :* pozdrawiam! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Coz, jeden lubi duzo tekstu, drugi duzo zdjeć ;) haha, na każdym blogu jest wspomniane o jesieni :)
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju jaka Ty jesteś ładna <3
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są przepiękne. Idealnie oddają ten jesienny klimat :)
    Mogłabym na ciebie liczyć w kliknięciu w link w nowym poście? ^-^
    Pozdrawiam cieplusio :3
    http://greentea83.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie zdjęcia z tobą są takie same. Twoja twarz ,, nie brzmi znajomo '', jest zawsze taka sama... Uśmiech !!!!!!! Wiewióreczka ! Uwielbiam wiewióreczki . Sama robiłaś zdjęcia ?

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Te zdjęcia z pierwszej części są świetne ! Szczególnie przedostatnie mnie zachwyciło.
    Obserwuje i mam nadzieję na rewanż:)
    srebrna-tkanina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj