14 sierpnia 2014

Sto lat dla mnie!

Witam kochane ;*
Dzisiejszy dzień jest bardzo wyjątkowy, 13 lat temu, przyszłam na świat. Jakoś urodzin nie świętowałam za bardzo, ale w tym dniu czuję się .... taka wyjątkowa :) Może dlatego, że cyferka z tyłu mi przeskoczyła lub dlatego, że jestem w centrum zainteresowania? Nie ważne, dlaczego, ważne, że uśmiech gości na twarzy!
Babeczka urodzinowa, oczywiście pomyślałam życzenie. ;)  


Calutkie rano spędziłam z moimi siostrami ciotecznymi Oliwią i Martyną ♥ Teraz tylko czekam aż przyjedzie mama z pracy. 
Oczywiście mama z tatą już mi wręczyli prezenty. Jestem z nich na prawdę zadowolona bo wszystko co mi kupili to mi się przyda.
Trampki, zawsze takie chciałam ♥


Balerinki, strasznie podoba mi się ten kolor ♥

Czapka z prostym daszkiem ♥


Następnie dostałam od cioci Żanety 30 kolorowych długopisów. 10 neonowych, 10 brokatowych i 10 metaliczych. Bardzo się z tego prezentu cieszę bo przyda mi się do szkoły.


Również dostałam od Cioci 8 zeszytów do szkoły :








Te zeszyty są piękne. Co o nich sądzicie? Podobają się wam? ;* A co sądzicie o moich butach? Podobają się wam?
 
I na koniec coś takiego co właśnie niedawno kupiła mi mama w sklepie, czyli Warkę bez alkoholową. Bardzo ją lubię i mama powiedziała, że w urodziny mi ją kupi i kupiła. Oczywiście mam zdjęcie ;*

Na dzisiaj to koniec, trochę się rozpisałam ale no cóż...myślę, że post wam się spodoba.
Do następnego ;*

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :*
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat! <3 Świetne są te balerinki, czapka również mi się podoba ;)

    Pozdrawiam
    Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń :D
    Warka bezalkoholowa jest pyszna :)))

    www.in--my-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj