10 kwietnia 2014

Tag - 20 przypadkowych pytań :D

 Hej na początku chciałabym wam powiedzieć co działo się u mnie przez te kilka dni. No a więc wczoraj czyli ( 9 - środa) były zawody regionalne w siatkówkę po raz drugi w Węgrowie. Nie poszło nam za dobrze no bo zajęłyśmy 6 na 6 miejsc. Chociaż ja od początku wiedziałam że tak będzie ale no cóż..ogólnie nie miałyśmy szans, ponieważ tamci z którymi graliśmy to same szkoły sportowe więc nie dziwcie się nam że przegrałyśmy wszystkie mecze! A dzisiejszy dzień w szkole był całkiem spoko. Dostałam 5 z W-F bo rzuciłam najdalej piłeczką palantową aż na 31 metrów - byłam najlepsza ;). Dobrze ale już nie będę was zanudzać przechodzę do tematu dzisiejszego posta.Zaczynam:
1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu? 
Z pewnością jest to mój telefon :*
2.Ulubiona marka kosmetyków kolorowych? 
Maybelline  
3.Ulubiony kwiat?
Róża lub tulipan 
4.Ulubiony sklep z ciuchami?
H&M
5.Ulubione perfumy?
Adidas - Kocham je ♥
6.Szpilki czy buty na płaskim obcasie?
Bardzo lubię szpilki chociaż wolę chodzi w butach na płaskim obcasie ;)
7.Czy masz dobre oceny?
Wydaje mi się że tak :)
8.Ulubiony kolor?
Niebieski 
9.Czy pijesz napoje energetyzujące?
Nie
10.Czy pijesz soki?
Tak, najbardziej lubię pomarańczowe
11.Czy lubisz pływać?
Ale pytanie..oczywiście że lubię
12.Czy jesz frytki widelcem?
No raczej ;)
13.Ulubiony krem do twarzy?
Nie używam kremów do twarzy
14.Czy chciałabyś wyjść za mąż?
Kiedyś oczywiście...ale teraz na razie chcę zostać forever alone :)
15.Czy łatwo się denerwujesz?
Jeśli ktoś mnie porządnie zdenerwuję tylko w takich sytuacjach się denerwuję.
16.Czy wierzysz w duchy?
NIE! 
17.Masz jakieś fobie?
Nie raczej nie mam!
18.Obgryzasz paznokcie?
Nie 
19.Czy zetknęłaś się kiedyś ze śmiercią?
Na szczęście nie 
20.Pijesz kawę?
Czasami jak mama sobie zrobi to jej wypiję połowę! :D 

I oto koniec dzisiejszego tagu . Myślę, że wam się spodobał! 
Czekam na wasze komentarze i na linki do waszych blogów ;)
Do następnego! :*

14 komentarzy:

  1. też nie wierze w duchy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : www.Anru.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny TAG. Ja bez telefonu czuję się jak bez obu rąk, haha. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodobał Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag :)
    zapraszam do mnie:
    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. :*

    Zapraszam ---> http://green0floor0.blogspot.com/
    Za obserwacje odwdzięczam się. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, urzekł mnie Twój nagłówek, jak go zrobiłaś:*?

    uwielbiam Twój blog, jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie i oceń mój ( z góry dziękuje:*)
    www.desirrrre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kina, nie pijesz napojów energetyzujących? A MPower ? Pozdrawiam ;*
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hej wymiana obserwacjami?
    clarrieandcarrie@blogspot.com
    zapraszam + jak zaczniesz obserwować to daj znać w komentarzu to też zaczniemy

    OdpowiedzUsuń
  8. W H&Mie można faktycznie znaleźć dużo ciekawych ubrań ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne odpowiedzi :D Ja może tez niedługo zrobię tego typu tag ! :D

    Zapraszam :*
    http://damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny tag i świetny blog!
    moze wspólna obserwacja? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię H&M .. Gdybym mogła zastąpiłabym wszystkie sklepy na H&M ...
    Również lubię róże , cudowne kwiaty . Śliczny nagłówek !
    Obserwuję i zapraszam do mnie .

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny post i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo jest rewelacyjny!
    obserwuję ;*
    http://everything-about-me-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny tag :)
    mogę prosić o kliknięcie u mnie w bannery? :)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj