18 grudnia 2013

Spędzanie czasu i śmiech z przyjaciółmi na szkolnych przerwach :***

 Hejka przepraszam was bardzo za to że nie pisałam ale no wiecie nauka a do tego jeszcze wczoraj moja rodzinka przyszła do nas i musiałam siostrze pomóc napisać coś do szkoły . A teraz zmienię temat na szkołę a tak dokładnie na przerwy . Nawet nie wiecie jakie są pompy na przerwach i lekcjach ze wspaniałymi przyjaciółmi . Oczywiście moimi przyjaciółmi . Chociaż niekiedy się kłócimy ale i tak ich kocham . :**** ♥♥♥♥ . Z nimi nie da się nudzić . Nigdy się nie nudzę z : Natalią Dybka blog  : KLIK , Oliwia Luberadzka blog : KLIK , Piotrek Kalisz , Patryk Kosierb i Patryk Bereza . Ludzie mówią że 1 min. śmiechu przedłuża życie o 1 godz. z moimi przyjaciółmi będę żyła wiecznie . A tak na serio to miałam poważną kłótnię z moim przyjacielem ale nie powiem z którym . A wy często macie sprzeczki lub kłótnie z osobami wam bliskimi ???? U mnie niekiedy się zdarzą ale rzadko . A jeszcze opowiem wam co się będzie działo jutro . Jutro mamy mieć tylko 3 pierwsze lekcje ponieważ po tych lekcjach mamy mieć przez około 45 min. Wigilię Klasową , potem idziemy na Jasełka i ten dzień może będzie udany . Podkreślam może !!! hahaha . Dobrze kończę mojego posta ale jutro napiszę kolejnego . Pa miśki :***** ♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie pytaj się mnie czy obserwujemy tylko zaobserwuj i zostaw mi wiadomość w komentarzu że obserwujesz . ODWDZIĘCZĘ SIĘ
*Dziękuję za każdy dodany na mojego bloga komentarz ~ bardzo motywuje
*Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj